Leestijd: 9 min (read)

Social Media

Wat verdienen adverteerders nou echt aan Facebook?

Naar aanleiding van het eerdere bericht over de vrees voor een vriendenbubbel op Facebook vroeg ik me...

Is de vrees voor een vriendenbubbel op Facebook terecht?

Op Facebook gaat een hardnekkig bericht rond dat Facebook 'blijkbaar' een nieuw algoritme hanteert, wat ervoor zorgt...

Betekenis Zoekers in de Meaning Economy

We bewegen ons cyclisch door de tijd en net als in de jaren zestig-zeventig zijn we weer...

Social selling: The Right Now

In 2008 consumeerde de gemiddelde Amerikaan per dag al 105.000 woorden en 34 gigabyte aan data, aldus Robert Bohn in 'How...

Een herziening van ons sociaal contract lijkt onvermijdelijk

Wie zich een beetje inleest komt al gauw tot de conclusie dan een volgende recessie niet kan uitblijven....

Social media en B2B geen gelukkig stelletje

Het is een veelgestelde vraag tijdens presentaties: "Hoe kan ik via de social media een beslisser bereiken?". Soms nog...

Oxytocine, de supercharger van de social media

Voordat een organisatie begint met marketing te bedrijven in de social media is het belangrijk om de...

De sleutel tot het hart van de klant

De twee belangrijkste vragen voor marketeers zijn: hoe kunnen we de deelnemers aan de social media bereiken...

Want to stay up to date with the latest news?

We would love to hear from you! Please fill in your details and we will stay in touch. It's that simple!