Leestijd: 9 min (read)

Strategy

Het gevaar van bestuurlijke over- of onderstuur bij digitale transformaties

De meesten van ons zijn gewend te werken in een organisatie, waarbinnen de directie de doelen stelt...

An Integrated Approach To Business: Close The Loop!

Research at IBM by PulsePoint shows that 84% of Digital Transformation fail, while others claim that between...

Lasting Differentiation in the Age of the Customer

When management consultant and bestselling author Peter Drucker wrote his famous words: "Because the purpose of business...

Groeiplanning op basis van Profit-mapping

Er bestaat redelijk wat begrip over het verschil tussen product centricity en customer centricity, maar over de...

Geen klant is gelijk, volgens Don Peppers

Volgens Don Peppers, auteur van ondermeer The One to One Future en Enterprise One to One hield...

Stakeholder EQuitability als 4e waardestrategie

De Customer SONAR™, waar ik de afgelopen 5 jaar aan heb gewerkt, is een uniek en krachtig...

Scoren op klantwaarde™ – Deel 1: Introductie

In de serie Scoren op klantwaarde™ bespreek ik de kansen en implicaties van klantwaardegericht ondernemen - van waardecreatie...

Leren van de quartz-crisis: branding in optima forma

Zwitserse horlogemakers zijn niet de geestesvaders van branding, maar een aantal topmerken wist de quartz-crisis in de jaren '70...

Want to stay up to date with the latest news?

We would love to hear from you! Please fill in your details and we will stay in touch. It's that simple!