Leestijd: 2 min (read)

Almere, 23 november 2018 – TradeTracker is constant aan het groeien als onderdeel van haar ambitieuze expansie plannen. Met diverse activiteiten die de beste resultaten leveren aan adverteerders en affiliates in alle bestaande markten van TradeTracker en de introductie van het Real Attribution model, is het nu tijd om het derde Latijns-Amerikaanse land te betreden, Argentinië. Het nieuwe kantoor zal de producten vanaf 26 november 2018 leveren aan adverteerders en publishers vanaf Buenos Aires.

De expansie betekent dat TradeTracker momenteel haar producten levert aan verschillende markten in de wereld met het grootste aandeel in Europa. Naast het overnemen van de Europese markt, is TradeTracker ook globaal aan het expanderen, uitgebreid over 4 continenten en 24 kantoren. Het netwerk zal haar deuren open voor programma’s van top merken waaronder: TomTop, Zaful, Naturgy, Quilmes and Ali Express.

Start in Argentinië

TradeTracker Argentinië Country Manager Ted Vendramin zegt: “Het is een groot genoegen om de internationale, transparante en effectieve diensten van TradeTracker aan te bieden in Argentinië. Wij lanceren een volledige en eersteklas oplossing voor Performance-marketing, en wij verwachten zowel uitgevers als klanten gepersonaliseerde aandacht te bieden en hun hierdoor te helpen meer winst te genereren. Wij verwachten het digitale landschap te veranderen met Real Attribution, zodat onze klanten de reis van hun gebruikers en uitgevers kunnen belonen voor de echte bijdrages van elke verkoop.

Philip Keckeis, directeur TradeTracker International Operations vervolgt: “Argentinië heeft een belangrijke rol in Latijns-Amerika en de markt is constant in snelvaart aan het groeien. We hebben nu bevestigd dat er behoefte is aan een professioneel en transparant netwerk voor performance marketing en aangezien attributie een prominentere plaats inneemt in de planning van merken, is TradeTracker een uitstekende partner in het aanbieden van diensten in dit geweldige land.”


Over TradeTracker.com

TradeTracker brengt de beste en belangrijkste factoren van de online gemeenschap bij elkaar en werkt hiermee doelgericht samen om de performance marketing te verbeteren. TradeTracker biedt een netwerk dat geschikt is voor zowel adverteerders als uitgevers. Het host een platform met real-time, logische en vooral transparante data om de online verkoopresultaten van klanten te optimaliseren.

TradeTracker heeft haar product zo dusdanig ontwikkeld met de klant in gedachte, waardoor een samenhangend platform wordt aangeboden waar beslissingen worden genomen door middel van duidelijke inzichten. Via Real Attribution kunnen adverteerders elk online advertentiekanaal opnemen die vervolgens worden uitbetaald op basis van prestaties.

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.