Uitnodiging boeklancering ‘Yellow Goldfish’ 12 oktober (max. 150 man)

Leestijd: 2 min (read)

Vrijdag 12 oktober is de boeklancering van Yellow Goldfish, het nieuwste boek van ‘Goldfish Guy’ Stan Phelps en co-auteur Rosaria Cirillo Louwman. Met een voorwoord van collega customer happiness auteur Jeanne Bliss.

De boekenreeks van Stan Phelps benadert de klantinteractie vanuit verschillende oogpunten en dit keer gaat het over Customer Happiness: “There should only be one success metric in business and thatʼs happiness. A Yellow Goldfish is anytime a business does a little extra to contribute to the happiness of its customers, employees, or society. Based on nearly 300 case studies, the Yellow Goldfish book provides a nine-part framework for happiness-driven growth, productivity, and prosperity in business.”

U bent uitgenodigd om aanwezig te zijn bij de boek lancering met Stan Phelps and Rosaria Cirillo Louwman op vrijdag 12 oktober in het Skotel Amsterdam (studeerhotel Hotelschool Den Haag), 171 Jan Evertsenstraat, 1057 BW Amsterdam.

Meld u hier aan – er is ruimte voor maximaal 150 personen.

Agenda:

16:00 – 16:30 Check-in en boek signering

16:30 – 17:30 Yellow Goldfish presentatie en Q&A met de auteurs

17:30 – 18:30 Networking & Drinks

Stan en Rosaria: “We hope you can join us!”

Stan Phelps

Stan is a Forbes ContributorTEDx Speaker, and IBM Futurist. He believes that today’s organizations must focus on meaningful differentiation to win the hearts of both employees and customers. He is the Founder of PurpleGoldfish.com, a content hub that focuses on customer experience and employee engagement solutions. He believes that “differentiation via added value” is a game-changing strategy. For far too long, the overwhelming majority of marketing has fixated on the eyes and ears of the prospect. Not enough has been focused on creating experiences for current customers that drive referrals. Great customer experience is about being so remarkable that people can’t help but talk about you. That if you absolutely delight someone – they will not only come back, but they’ll bring their friends.

iCity Magazine Redactie
iCity Magazine Redactiehttps://icity.nl
iCity is een online magazine wat als doel heeft de gevolgen van sociale en technologische innovatie te helpen duiden in de context van relevante politieke, economische, sociale en technologische gebeurtenissen.

PERSBERICHTEN worden weergeven 'AS-IS'. iCity is niet en kan niet aansprakelijk gesteld worden voor de juistheid van het bericht, noch kan iCity aansprakelijk worden gesteld voor de auteursrechten, welke al dan niet rusten op het aangeleverde materiaal. Mocht u van mening zijn dat de inhoud van het persbericht onjuist is en/of dat er op eniger wijze inbreuk gemaakt is/wordt op de rechten van derden, dan dient u zich te vervoegen bij de opsteller van het persbericht, zoals vermeld onderaan elk persbericht. Indien mocht blijken uit communicatie met de opsteller dat er inderdaad inbreuk gemaakt is/wordt, dan zullen wij uiteraard meewerken om die inbreuk niet langer te laten voortbestaan.

More from author

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Vul alstublieft uw commentaar in!
Vul hier uw naam in

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Related posts

Advertismentspot_img

Latest posts

Meer 65-plussers hebben betaald werk

PERSBERICHT - Er zijn steeds meer ouderen van 65 jaar of ouder die betaald werk hebben. Uit cijfers van het CBS blijkt dat het...

Steeds meer Nederlanders gaan weer naar kantoor

Delft, 1 april 2021 - Sinds 8 februari is er een stijgende lijn te zien van het aantal mensen dat weer naar kantoor gaat....

Flinke groei online fietsplatform Find Your Bike door Coronaschaarste

Findyourbike, het online platform voor gebruikte én nieuwe fietsen dat in 2019 is gelanceerd, maakt een uitzonderlijke groei door sinds het aanbod van nieuwe...

Want to stay up to date with the latest news?

We would love to hear from you! Please fill in your details and we will stay in touch. It's that simple!