Leestijd: 1 min (read)

Brechtje de Leij is 39 jaar, woont in Amsterdam en is langere tijd werkzaam geweest bij Sanoma, ondermeer als senior productmanager mobile en hoofd branding van NU.nl.

Met haar eerste boek, ‘Mobiele Eenheid – Van Disruptie naar Digitale Strategie’ gaat Brechtje in op de recente ontwikkelingen rond mobiel en hoe je je business succesvol naar mobiel overdraagt.

“In sneltreinvaart is de wereld in de 21e eeuw mobiel geworden. De klant is ‘mobile ready’ en appt en bestelt zich suf, maar veel bedrijven lijken zich dat nog niet helemaal te realiseren. Mobiel is het enige digitale kanaal dat mensen altijd en overal bij zich hebben, en dat kan bedrijven dus uitgelezen kansen bieden. Maar het digitale speelveld wordt wel steeds complexer ..”

In het boek helpt Brechtje de Leij je met duidelijke voorbeelden en praktische tips om je business klaar te stomen voor het huidige mobiele tijdperk.

Auteur: Brechtje de Leij – www.b-digitized.com
Titel: Mobiele Eenheid – Van disruptie naar digitale strategie (eerste druk, 2017)
Uitgeverij: Futuro Uitgevers

ISBN-EAN: 978 94 922 2133 9
Te bestellen bij BOL.com of Mananagementboek.nl

 

Mobiele Eenheid

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.