Leestijd: 1 min (read)

Er valt een hoop te zeggen over social media: over strategiën, over authenticiteit, over engagement, over conversaties, over aantrekkingskracht. Maar uiteindelijk gaat het om mensen te raken, je boodschap te laten resoneren en oprecht betrokken te zijn.

Social media gaat het over deelnemen aan platformen, die door mensen worden bevolkt. Platformen, waar we als marketeer aan mogen deelnemen, mits we ons houden aan een aantal spelregels. En één van die regels is dat je je gedraagt als één van hen, met je eigen overtuigingen, eigenaardigheden en een onmiskenbare passie.

Dus wees geen grappende brulaap met een megafoon, maar probeer echt de verpersoonlijking van je organisatie te zijn.

In een plaatje heb ik dat zo samengevat (met een suggestie van Nancy Vermaire):

iCity-Tone-of-Voice

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.